reklama
behej.com behy.cz

běh, běžecké boty a maraton - fórum behej.com a behy.cz

Nejsi přihlášen

• Index
  •  » Boty
  •  » Jsem začátečnice, potřebuji radu...

#1 2007-03-21 17:21:56

Madla Pohlaví - žena
Člen

Jsem začátečnice, potřebuji radu...

Zdravím všechny příznivce běhání,

i když sport je mi velmi blízký a docela často se mu věnuju, v běhání patřím mezi úplné nováčky. Rozhodla jsem se začít běhat kvůli kondici a zdraví a momentálně dávám dohromady všechny možné poznatky. Od vás bych proto prosila jednu rada, ohldeně bot...

Jsem z vesnice a plánuji běhat v mírném terénu, tedy v lese, po loukách apod. Kvůli ostatním sportům se chci věnovat běhání alespoň dvakrát týdně aby jsem žádný neopomenula. Ale jaké boty zvolit? Do lesa, na pole, občas nějaká cesta. Také jsem studentka a i když opravdu na botech nechci šetřit už kvuli zdraví, nemůžu si dovolit nějaké drahé botky.

Proto prosím o tip, jaké botky, popřípadě jaké máte vy a jak jste s nima spokojení. Doporučte značku, typ boty, cokoliv. Opravdu budu vděčná za jakoukoliv informaci.

S pozdravem

M.

#2 2007-03-21 17:57:52

Nyo Pohlaví - muž
Člen
Místo: Hostěradice
Celkem: 701 km

Re: Jsem začátečnice, potřebuji radu...

Zkus NB na adrese www.shopsport.cz

#3 2007-03-21 18:02:02

rk Pohlaví - muž
Člen
Místo: Brno
Tento měsíc: 46 km
Minulý měsíc: 161 km
Celkem: 6083 km

Opravdu hodně je toho o botách v poradně Miloše Škorpila http://www.behej.com/faq.php?rubrika=1

Značka není důležitá, drahé modely také nejsou nutné.

Důležitý je tvar chodidla, to se musí zkoušet, pravděpodobně dámský model, který bývá užší v nártu. Důležitá je velikost, obvykle o 1/2 čísla větší, než pro chození, pro delší běhy než hodina raději o celé číslo větší, protože se noha námahou zvětšuje (otéká).